Ga naar de hoofdinhoud

Geweldig initiatief!

Van "Ben jij al gewend aan de sterrenhemel?"

Ga naar het project

Het enige dat ik zou overwegen is om verkeersremmers en vluchtheuvels tijdens de nacht te verlichten. Ik denk bijvoorbeeld aan de verkeersremmers op de Okegembaan.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri