Ga naar de hoofdinhoud

Stadspark kinderpark

Van "Alles wat je wil weten over 100 x 100 en je telt mee!"

Ga naar het project

ik zou voorstellen iets meer voor de kinderen te doen zoals de haren '80. Een beetje attracties , zwembadje etc...

Officiële updates

Laatste update: 8 juni 2021

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Ronny De Bock
Geplaatst door:Ronny De Bock
5 jaar geleden
het huidige speelplein is inderdaad meer gericht op grotere kinderen en weinig toestel en speeltuigen zijn voor de kleintjes kleiner dan 8 jaar bv. geschikt. Graag zou ik deze speeltuigen liever verspreid zien over het hele deel van het stadspark tussen de parkdreef (Populierendreef) en het dr Frans Hemmerijcks plein in plaats van het huidige slecht afgebakend speelplein zo wordt dit deel van het stadspark een recreatiegebied een geheel wat een veel mooiere aanblik en aantrekkingskracht zou bieden
  • 1 like
De speeltuigen in het park zijn stuk of in een lamentabele toestand. De kleintjes vallen hier echt uit de boot
  • 2 likes
Profiel van Stefaan De Vits
Geplaatst door:Stefaan De Vits
5 jaar geleden
Daarmee bedoel ik voor kinderen tot 16jaar vergezeld van ouders,voogd. Waar ze staan is niet zo belangrijk. Maar ik bedoel enkele schommels een glijbaan diertjes met veren onderaan eventueel een zwembadje in de zomer...? Grtjs Stefaan.
  • 3 likes

Delen

Geplaatst door

Huidige status

100 dagen zijn verstreken

Tags

Natuur en biodiversiteit
Sociale inclusie
Openbare diensten