Ga naar de hoofdinhoud

't Deerstekske

Van "En de winnaar is... Beversteeg!"

Ga naar het project

Naar analogie met 't Oeverstekske, die linker- met rechteroever van de Dender verbindt (en terloops verwijst naar de "stekskens"-geschiedenis van onze stad), kan deze doorgang tussen Beverstraat en Kaardeloodstraat de naam 't Deerstekse krijgen. En zo zetten we de welluidendheid van ons Ninofs dialect nog eens in de verf.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Helemaal mee eens! Was exact ook mijn idee! Beste naam 😇

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    Behandeld