't Deerstekske
Van "En de winnaar is... Beversteeg!"
Ga naar het project
Naar analogie met 't Oeverstekske, die linker- met rechteroever van de Dender verbindt (en terloops verwijst naar de "stekskens"-geschiedenis van onze stad), kan deze doorgang tussen Beverstraat en Kaardeloodstraat de naam 't Deerstekse krijgen. En zo zetten we de welluidendheid van ons Ninofs dialect nog eens in de verf.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Sofie Slagmulders
Geplaatst door:Sofie Slagmulders
4 jaar geleden
Helemaal mee eens! Was exact ook mijn idee! Beste naam 😇
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Behandeld
