Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Ninove

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Ninove Home
  • Home
  • Activiteiten
  • Over
  • Veelgestelde vragen

Emiel De Vriendt

Lid sinds 15 juni 2019

Ik woon in een appartement in Ninove sinds 7 jaar. Ik ben er ook syndicus . Mijn voornaamste hobby is muziek spelen (eufonium) in de harmonie.

Ik wil mij voor Ninove inzetten als het gaat over het klimaat, mobiliteit en netheid van de stad.

Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend

Er zijn 5 projecten beschikbaar.
Populair ideeën zijn geladen.

Autoluw centrum

Emiel De Vriendt•7 jaar geleden Auto's zoveel mogelijk weren uit het centrum zal het winkelen veel aangenamer en veiliger maken.Neem als voorbeeld Aalst (Nieuwstraat, Kattestraat,....).Er is genoeg parkingruimte in de onmiddellijke omgeving van het centrum.

Vergroenen 'Niniaplein'

Emiel De Vriendt•7 jaar geleden Het winkelen/wandelen langs de centrumlaan zou een stuk aangenamer worden indien de stenen voor de Ninia zouden vervangen worden door meer groen (bomen, struiken) en rustbanken.Dit geldt ook voor het pleintje aan de Ninia-ingang langs de H. Vangassenstraat.Ook de luchtkwaliteit zal er goed bij varen.

Heraanleg E. De Deynstraat en Koepoortstraat

Emiel De Vriendt•7 jaar geleden De E. De Deynstraat en Koepoortstraat liggen vol putten en verzakkingen. Vooral voor fietsers is het verschrikkelijk om door te rijden.Dit is het zoveelste bewijs dat het onderhoud van de straten veel te wensen over laat. Een heraanleg is hier absoluut geen overbodige luxe.

Passage 18

Emiel De Vriendt•4 jaar geleden Verwijzend naar de huisnummers 8 en 10 van de vroegere Watté-winkel

Inrit/Uitrit parking Abdijkerk

Emiel De Vriendt•7 jaar geleden De inrit/uitrit van de abdijparking is totaal onlogisch.Eerst stuurt men de auto's de Biezenstraat in om de parking binnen te rijden langs De Vlaeminckstraat om ze te laten uitrijden langs het hoger gelegen Vestbarmstraatje om ze dan terug de Biezenstraat in te sturen. Tweemaal moeten de auto's het traject doen tussen Vestbarm en De Vlaeminckstraat. Dit kan vermeden worden door inrit/uitrit om te wisselen.Dit heeft ook het bijkomend voordeel dat bij het verlaten van de parking men de auto's kan verplichten de E. De Deynstraat te nemen richting Graanmarkt en op die manier de Biezenstraat te ontlasten.
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab